Sunt copil, vreau să știu ce să învăț
Evaluarea gândirii creative
Trăim vremuri cu un mediu în permanentă schimbare, în care adaptarea la situații noi este foarte importantă și necesară. Nivelul dezvoltării gândirii creative este un predictor al adaptării copilului la contexte noi.
Cui se adresează?
Copiilor cu vârste între 6 și 12 ani.
Metoda de lucru
- Interviul
- Parcurgerea testului
- Consiliere
În functie, pe de o parte, de efortul și dorința personală, atât ale copilului, cât și ale adulților, iar pe de altă parte de oportunități și susținere, copiii pot dobândi o gamă largă de calități, abilități și aptitudini.
Beneficii și rezultate:
Copilul
- Identifică o problemă, caută soluții viabile, trasează unele ipoteze, le testează și evaluează
- Elaborează idei originale, recombină și construiește noi relații între idei
Părinții
- Vor avea informații prețioase pe care se pot baza atunci când vor alege mediul școlar pentru copilul lor
- Prin rezultatele obținute, profesorii, familia și prietenii pot crea mediul, ambianța în care elevii pot acționa fără efort și eficient. Toate aceste abilități sunt modificabile, ceea ce conferă un avantaj pentru cei care aleg să aplice testul la vârste mici (ciclul primar).
Evaluare vocațională
Tinerii, oamenii, în general, sunt mult mai motivați, eficienți și satisfăcuți atunci când sunt activi într-o zonă ocupațională similară cu interesele lor. Altfel spus, atunci când simt că talentul lor este valorizat. Această evaluare este utilă în explorarea posibilităților de evoluție în carieră, cu aplicabilitate în mediile în care sunt luate aceste decizii.
Cui se adresează?
Copiilor cu vârste între 14 și 18+ ani
Metoda de lucru
- Interviul
- Parcurgerea testului
- Consiliere
Beneficii
- Preferințele evidențiate de evaluare ajută la o mai bună înțelegere a ariilor spre care persoana evaluată are interese, dar și a legăturii dintre acestea și diferitele profesii sau ocupații practicate în România.
- Poate fi utilizat în consilierea vocațională și educațională a elevilor și studenților, rezultatele contribuind semnificativ în procesul de alegere a unei cariere. Nu trebuie însă să se aștepte ca acest raport să ia decizia singur, fără o analiză atentă din partea consilierului și a persoanei evaluate deopotrivă.
- Este foarte util în compararea obiectivă a intereselor persoanei evaluate cu cele ale altor persoane sau categorii profesionale, confirmând astfel direcția planurilor sale profesionale sau de carieră. Dacă însă raportul sugerează direcții în carieră foarte diferite de planurile prezente ale persoanei evaluate, ar trebui ca aceasta să reanalizeze atent împreună cu consilierul aceste planuri și motivele care au determinat-o să le facă.
Procesul de evaluare
- O întâlnire de cca. 1,5 ore a fiicei/fiului dvs. însoțit de părinți/părinte cu un psiholog, care va instrumenta dosarul
- Evaluarea pe suport hârtie în prezența psihologului sau online pe baza instrucțiunilor și a codului de acces primit de la psiholog prin e-mail
- Interpretarea și redactarea raportului de către psiholog în termen de max. 2 săptămâni de la introducerea datelor în sistem
- Întâlnirea de feedback, prezentarea raportului, concluzii și consiliere, cu durata de 1 oră
Vrei să afli mai multe despre programul "Sunt copil, vreau să știu ce să învăț"?
Te invit să intri în lumea TruSelf, lumea autocunoașterii, pentru a te descoperi pe tine așa cum ești. Am construit programele în așa fel încât îmbinăm perfect elementele între ele: cognitiv și emoțional, comportamente, deprinderi, creativitate, talent, autenticitate.